02166572100 تلگرام واتس آپ اینستاگرام آپارات

ارسال به سراسر کشور

 

 

ارسال رایگان

محصولاتی که در سایت فروشگاه اینترنتی جهش خریداری و ثبت سفارش می شوند در صورتی که مبلغ خرید شما، بیشتر از یک میلیون تومان باشد به صورت رایگان و ازطریق پست به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

 

ارسال از طریق پست ( پیشتاز یا سفارشی)

دنیای امروز در کنار تمام ویژگی های منحصر به فردی که دارد توجه تعداد بسیاری از کاربران فضای مجازی به سمت فروشگاه های اینترتی و خرید از سایت های عرضه دهنده محصولات اینترنتی جذب کرده است به گونه ای که خرید و فروش کالا از طریق شبکه های جهانی اینترنت یکی از شاخه های تجارت الکترونیک می باشد.

کالا های خریداری شده در فروشگاه اینترنتی کتاب جهش توسط کاربران گرامی ، از طریق پست به آدرس مشتری با کد پستی ثبت شده توسط کاربر ارسال و تحویل داده خواهد شد.

 

زمان ارسال کتاب

فروشگاه اینترنتی کتاب جهش با تحویل سریع کتاب‌های خریداری شده، لذت و آسودگی خاطر از خرید را برای شما کاربران گرامی فراهم کرده است. در حال حاضر ارسال سفارشات و ارائه خدمات تنها در روز های کاری امکان پذیر است و در روز های جمعه و تعطیلات رسمی، سفارشات شما ثبت خواهد شد و در روزهای غیر تعطیل، اقدامات لازم برای ارسال سفارش شما مشتریان عزیز، صورت خواهد گرفت. سفارش های مشتری ظرف مدت 2 الی 3 روز کاری (روزهای کاری تمامی روزهای هفته به جز جمعه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت 8 صبح تا 17 عصر می‌باشد) نهایی و به مقصد ارسال می‌شود. همزمان با ارسال بسته پستی کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک به مشتری اعلام می‌گردد تا امکان رهگیری توسط مشتری میسر شود در صورت عدم دریافت کد رهگیری مرسوله پستی لطفا با واحد پشتیبانی (02166572100- 09204144915) تماس حاصل فرمایید و کد مزبور را دریافت نمایید.

 

 

از جدیدترین کتاب ها در کتاب جهش مطلع باشید